Over ons  |  Volg SES op Facebook  |  Contact
  Stichting Evenementen Sliedrecht

HOME      •      SINTERKLAASINTOCHT SLIEDRECHT      •      AVONDVIERDAAGSE      •      VERKEERSREGELAARS

Sinterklaasintocht Sliedrecht 2021

Na de hele bijzondere tijd van de Coronapandemie hoopte de Sint en de Pieten dit jaar om weer naar de haven van Sliedrecht af te reizen. Het is altijd weer een groot feest om daar alle kinderen en hun familie weer te zien, hun hand te schudden, foto’s te maken enzovoort enzovoort…. Het zou ook meteen een mooie gelegenheid zijn om kennis te maken met de nieuwe burgemeester.

Natuurlijk heeft Sint de burgemeester al wel gesproken want zoals altijd bellen ze elkaar na de zomervakantie even. Sint vraagt dan altijd even of de kinderen nog steeds zo lief zijn en of de bode het bordes van het mooie raadhuis weer op tijd aan zou willen vegen. Dit jaar kwam ook de Coronapandemie aan bod tijdens het gesprek en Sint en de burgemeester kwamen tot de conclusie dat het misschien toch beter zou zijn dat Sint dit jaar weer met de nachtboot aan zou komen in Sliedrecht.

Lees er hier meer over!

Stichting Evenementen Sliedrecht  Cop